Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zondag 18 oktober 2009
Vandaag ben ik samen met Tanjette naar de F.A.C.T.S. beurs geweest, op zoek naar wat Twilight stuff. Ik had namelijk tickets gewonnen via de netlog pagina (en ook een t-shirt :p)


hier komen de pics van de twilight stuff die ik heb gezien:


















ik heb voornamelijk stuff gekocht bij de stand van Gator.nl. onder andere de necklace van Rosalie, New Moon 2010 kalender en een twilight charm bracelet. Dit laatste is niet voor mezelf, maar voor iemand van jullie! Ik ga er een wedstrijd rond hangen ,maar moet nog eens goed denken hoe en wat. Later volgt dus zeker meer!



Ik dacht van alles een foto genomen te hebben, maar blijkbaar was ik zo onder de indruk dat ik bij Gator dat vergeten ben. Anyway, de volledige collectie is op hun site te zien. Er waren maar enkele Twilight producten op de beurs zelf.

Toen we eindelijk dachten alles gezien te hebben zag ik toch net een stand die ik nog niet gezien had. Ik besloot er toch nog een blik op te werpen. Bleek deze Amerikaanse stand de filmedities van de eerste 2 boeken te hebben liggen (met poster in die van New Moon) én ook nog een Twilight Movie Compagnion, nog niet die van New Moon, vergeten achter vragen maar was wss uitverkocht. Op verschillende stands waren sold out berichtjes te zien op new moon affiches en zo.

5 reacties:

Twink zei

Waw, ziet er allemaal heel tof uit!

Anoniem zei

tis Tanjette! hahaha

EvaWittkatis ! zei

Wow volgend jaar ga k ook !!
En neem zkr get vrienden mee !!
En met genoeg geld op zak !! XD

Freya zei

ja zeker genoeg geld, sommige dingen kosten echt veel.
bv : volledige twilight tradingcards pak 60 €
of 9 twilightkaartjes die samen poster vormen: 100 € *omg*

Anoniem zei

waar is da ?