Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zondag 22 november 2009

Sinds vrijdag is New Moon The Score (geschreven door Alexandre Desplat) beschikbaar in Amerikaanse winkels (ik weet niet of je in België deze CD kunt vinden)
Natuurlijk kun je nu de volledige CD op Youtube beluisteren

Klik op op de songs om te luisteren!

1. New Moon
2. Bella Dreams
3. Romeo & Juliet
4. Volturi Waltz
5. Blood Sample
6. Edward Leaves
7. Werewolves
8. I Need You
9. Break Up
10. Memories of Edward
11. Wolves v. Vampire
12. Victoria
13. Almost a Kiss
14. Adrenaline
15. Dreamcatcher
16. To Volterra
17. Youre Alive
18. The Volturi
19. The Cullens
20. Marry Me, Bella
21. Full Moon

2 reacties:

KimVZ zei

Ik vind de Score wel goed, "Edward Leaves" is wel heel passend.
'k Hou persoonlijk nog steeds meer van de Twilight Score en zéker meer van de Twilight Soundtrack tov. New Moon Soundtrack ...

Liefje zei

Ik ben nu al een paar dagen in de auto naar de soundtrack van New Moon aan het luisteren en ik hoor het altijd meer liever!