Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
donderdag 26 november 2009
Wat doet hij met zijn haar? Vraag en antwoord.

Hopelijk kunt u mij hierop antwoord geven.
Ik zal u een filmpje sturen waarin lichaamstaal een teken is.
Maar ik begrijp niet waarom hij zo iets doet. het gaat niet over het
intervieuw of persoon maar over zijn gedrag.
wat drukt hij uit. ijdelheid? / onzeker?
Ik vraag het me af..

Groeten en bedankt voor het antwoorden

Gabriella

http://www.youtube.com/watch?v=z81hJp_-OhY

Het is een interessant filmpje Gabriella,

Wat ik zie is dat (Robert Pattinson) zijn haar in ieder geval een bijzondere betekenis voor hem heeft. Het heeft een apart model: een beetje piekerig en overeind. Daar is hij duidelijk erg trots op en wil daar graag de aandacht op vestigen.

Dat doet hij blijkbaar liever dan de aandacht verstigen op het verhaal wat hij vertelt. Daar is hij niet zo zeker over. Zijn nervositeit tracht hij te onderdrukken door aan zijn haar te zitten. Hij is dus zeker trots en ijdel, maar ook niet zo zeker van zichzelf. Daarom zoekt hij houvast/steun bij dat waar hij zich wel goed bij voelt - zijn haar.

Frank van Marwijk

bron: lichaamstaal.web-log.nl

1 reacties:

G zei

Hey dat ben ik van de vraag :P

robert is een lekkerdinggggg!! w00h00