Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
maandag 23 november 2009

De volgende film in de Twilight-serie zou wel eens een voor 16 jaar en ouder kunnen zijn. Dat zegt hoofdrolspeler Robert Pattinson. Volgens hem zal de derde film een ‘geheel andere film’ worden dan de twee voorgangers.

‘The Twilight Saga: Eclipse’ zou volgens Pattinson een geheel andere ervaring zijn voor de kijkers dan de twee voorgangers, vooral vanwege de keiharde actie. “Het is een totaal andere film dan [de tweede film] ‘New Moon’. Er zijn zoveel grote rollen, en er zitten zoveel grote gevechtsscènes in. Het is anders dan alles wat ik totnogtoe gedaan heb in de twee voorgaande films.

“We zoeken hiermee denk ik echt de grens op. Ik weet niet welke rating ‘Twilight’ in Engeland heeft gekregen. Maar in de derde film gaan we echt tot het absolute maximum. Het zou heel gaaf zijn als de film geschikt werd bevonden voor 16 jaar en ouder”.

bron: www.sentimento.nl

6 reacties:

KimVZ zei

Kunnen ze toch niet maken denk, aangezien de Twilight Saga ook -16-jarige fans heeft. Nu ja, niet dat iemand zich daar aan houdt, maar kom ...

Liefje zei

Ik denk ook niet dat het zo een vaart zal lopen, hoewel de twee laatste boeken natuurlijk wel meer volwassen zijn dan de eerste twee. Summit zal wel het nodige doen om het "Kinderen toegelaten" te houdeh. Maar ik heb er geen probleem mee ;)

Anoniem zei

Ik zou het niet zo fijn vinden als de film 16+ wordt, namelijk ben ik nog maar 14! Dat betekend dat ik eigenlijk 'ilegaal'! naar eclipse moet gaan kijken, want volgens mij kunnen ze mij, mijn vriendinnen en vele leeftijdsgenoten toch niet tegenhouden om eclipse te gaan bekijken

Anoniem zei

ik hoop echt dat ze dat niet doen. Dat kunnen ze toch niet maken! er zijn toch veel 14 en 15 jarige die de film toch ook willen zien. toch?
in ieder geval duimen maar :)

Liefje zei

Jullie kunnen volgens mij op beide oren slapen, Summit gaat het zich niet riskeren zo veel fans te ontgoochelen, voor Braking Dawn zie ik wat meer problemen om eerlijk te zijn, maar dan zijn jullie waarschijnlijk net oud genoeg!

Anoniem zei

ja inderdaa breaking dawn word een nog probleem maar dan ben ik hoopelijk oud genoeg :)
grt aan alle fans