Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zaterdag 5 december 2009
Ik heb met het fantastische programma Artisteer wat aan de lay-out van deze site geprutst.

ik laat het aan jullie om op ontdekkingstocht te gaan om alle nieuwe dingsjes te vinden. Tip: de grootste verandering is onder de banner te vinden.

Om alle veranderingen te zien raad ik aan om het Twilight lettertype te installeren!
Ik heb al enkele maanden geleden eens geschreven hoe dit moest, nog even een korte herhaling:

  • klik hier om het lettertype te downloaden
  • sluit alle windows toepassingen
  • ga naar start; configuratiescherm; Vormgeving en thema's.

    Opmerking Als u de weergave Klassiek van het Configuratiescherm of Microsoft Windows 2000 gebruikt, dubbelklikt u op Lettertypen en slaat u de volgende stap over.

  • Klik in het taakvenster op Lettertypen bij Zie ook.

    Opmerking Als er een mapstructuur verschijnt in plaats van het taakvenster, klikt u op Mappen op de werkbalk en klikt u vervolgens op Lettertypen bij Zie ook.

  • Klik op Nieuw lettertype installeren in het menu Bestand.
  • Klik op het gewenste station in de lijst Stations.
  • Dubbelklik in de lijst Mappen op de map die de lettertypen bevat die u wilt toevoegen.
  • Klik bij Lijst met lettertypen op het lettertype dat u wilt toevoegen en klik vervolgens op OK.
  • Surf opnieuw naar hier of ververs de pagina, als alles goed ging zouden de koppen van de berichten er zo moeten uitzien

3 reacties:

Twink zei

Wat doet het programma Artisteer precies en waar kan je het vinden als ik mag vragen? :)

Het lettertype is geïnstalleerd & gelukt! Ziet er goed uit! Het enige dat ik soms nogal vervelend vind, is dat de lay-out niet tot onderaan mijn scherm komt en ik dus soms dingen wat moeilijker kan lezen. Maar misschien heb ik gewoon een te groot scherm, haha :-D.
Verder ziet de lay-out er heel goed uit! x

Freya zei

artisteer is hier te vinden www.artisteer.net, maar is niet gratis

thuis heb ik geen problemen met mn scherm, maar ik heb op school al gemerkt dat XL schermen niet zo goed zijn. ik heb al een beetje proberen op te lossen door de achtergrond vast te zetten en al de rest zwart te kleuren, ik heb nu ook een herhaling ingezet, maar ik kan niet controleren of het nu zo goed is.
Lukt het nu beter? of ziet het er niet uit?

Twink zei

Nu is alles goed leesbaar :) Het is nét niet dubbel op dit scherm (ik zie het haar van Bella, Jackob en Edward nog net hihi).

Dankjewel voor de info!