Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
donderdag 17 december 2009
Gisteren was ik wat kerst inkopen aan het doen en merkte ik ineens in Fnac (Gent) dat ze heel wat Twilight spullen verkopen. Het gaat hier onder andere over New Moon sjaals, team edward en team jacob shirts. Edward en Bella poppen. Run with wolves armbanden, verschillende soorten sleutelhangers, magneten, buttons...

ik had mijn fototoestel thuisgelaten omdat ik bang was dat de kou hem geen deugd ging doen, dus ik heb zelf geen foto's kunnen maken. daarom ben ik eens gaan zoeken op de NECA site (officiële verdeler van de twilight merchandise) en ik heb de dingen die ik zo ongeveer herkende in een diashow geplaatst.



op zoek naar prentjes ben ik ook eens bij gator.nl gaan kijken. zij hebben nu zelfs een site gemaakt met enkel twilight stuff

1 reacties:

Anoniem zei

wooow oh my god bedankt heb nu een paar dingen kunnen bestellen bedankt !!!