Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zaterdag 23 januari 2010

Niemand minder dan Howard Shore zou volgens MovieScore Magazine de soundtrack van Eclipse gaan componeren.

Howard Shore is vooral bekend van zijn muziek voor de Lord Of the Rings films. Hij componeerde ook de soundtracks van onder andere The Departed, The Aviator, Gangs of New York, Panic Room, Mrs. Doubtfire en Silence of the Lambs. Hij heeft voor zijn werk al verschillende Grammy's en Golden Globes gekregen.

Leuke anekdote: Door de muziek van The Lord of the Rings ben ik een soundtrack addict geworden, bij een zoektocht naar andere muziek van Carter Burwell (ik vond zijn In Bruges soundtrack goed) kwam ik bij de soundtrack van Twilight. Ik vond deze zo goed dat ik de film ook wel eens wou zien, en zo kwam mijn Twilight verslaving op gang.

0 reacties: