Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 6 januari 2010
Je kan er vandaag niet naast kijken, het gonst van de geruchten over een gelekt Eclipse script. Het zou zelfs gelekt zijn door Jackson Rathbone!

Natuurlijk moest ik op onderzoek uitgaan en voor degene die dat ook willen doen: pas op voor virussen! Het wemelt van "eclipse script" bestandjes die eigenlijk virussen zijn, of de websites zelf ook al! Zorg dat je virusscanner dus zeker aan staat.

Na de vele virussen kwam ik enkel het eerste blad tegen. So what, er heeft hem iemand geamuseerd om zo'n blad te maken om al die twilight fans eens goed liggen te hebben.



Ik besloot het niet op te geven en gooide het over een andere boeg. In plaats van met Google te zoeken ging ik eens op twitter kijken, na veel scrollen ben ik uiteindelijk op een 114p's document gestuit. 114 p's zijn er nu toch wel veel om zo maar eens de twilight fans liggen te hebben.

Wil je zelf op zoektocht: zoek dan naar een bestand met de naam lalala.pdf.
Geen zin om te zoeken en doodnieuwsgierig, klik dan maar eens op de foto hierboven, er wacht je een verrassing :D, maar haast je wil, ik weet niet of die verrassing er lang zal blijven staan!

0 reacties: