Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 7 april 2010
& vandaag zijn we alweer woensdag! Hebben jullie al genoten van de voorbije films? Ik heb de planning opgemaakt voor de twee weken.. Het ziet er fantastisch uit moet ik zeggen! Ik heb gezocht naar een grote variatie in films en acteurs al is dat meestal niet zo gemakkelijk omdat sommige acteurs alleen maar in series hebben meegespeeld. Maar goed; zoals jullie weten; film niet bij de hand? Klik dan maar eens op de filmposter! En ik zou zeggen .. Geniet ervan!

en de woensdagfilm op TB is..
Cherry Crush van Nikki Reed!


Genre: Drama/Thriller
Mijn cijfer: 9
Jordan Wells, een getalenteerde, zeventien-jarige fotograaf strijd tussen de plannen van zijn vader voor zijn toekomst en tussen zijn wens om fotografie te oefenen. Nadat hij uit zijn chique kostschool gegooid wordt voor het nemen van provocerende foto's van enkele van de meisjes in zijn klas, wordt hij overgeplaatst naar een openbare school en raakt hij betrokken met Shay ( Nikki Reed), een mooi meisje uit de andere kant van het spoor. Als de passie van hun relatie warmt, wordt Jordan medeplichtig aan moord bevonden.


0 reacties: