Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zondag 25 april 2010

Na de succesvolle verfilming van Twilight zal nog een ander boek van Stephenie verfilmd worden. Het gaat hier over The Host/Zielen. Momenteel wordt er druk gewerkt aan het script en wordt er al gecast.

Op Imdb zijn al enkele (voorlopige) gegevens beschikbaar. Zo zou de film in 2011 af zijn én staat er al in acteur al ingevuld. Volgens geruchten zou Ian Somerhalder (Damon uit The Vampire Diaries) de rol van Ian O'Shea vertolken.

Bij het googlen kwam ik ergens een verstel tegen om voor de broers Ian en Kyle de broers Casey en Ben Affleck te kiezen. Eerlijk gezegd vind ik dit geen slecht idee, ze lijken spreken op elkaar én ze hebben hetzelfde stemgeluid. 2 dingen die toch belangrijk zijn. Iemand nog ideetjes?



Geen idee waar ik het over heb? Rep je dan als de bliksem naar de bib/winkel. Dit is terug een zéér goed boek van Stephenie Meyer.

4 reacties:

Alexia zei

OMG als dat waar is van Ian ga ik echt freaken want hij is zo tof <3

Jena zei

Haha, Ik vind het ook een hele goede acteur & zou het ook fantastisch vinden als hij die rol zou spelen :D !

Anoniem zei

Ik zou niet te veel waarde hechten aan deze informatie, het zijn en blijven geruchten en zo doen er wel meerdere de ronde...

Ian Somerhalder is een fantastisch acteur, maar toch zie ik hem eerder de rol van Kyle vertolken dan die van Ian. Het heeft volgens mij iets te maken met zijn wenkbrauwen: die geven hem een beetje een 'boze' schijn. =D

Voor de rol van Ian dacht ik eerder aan ene Graham Wardle. Hij is hier in België (nog, =p) onbekend, maar is echt een schatje =) Hij is ongeveer 24 jaar oud, denk ik. De kans dat hij die rol krijgt is echter miniem. =D

Groetjes aan iedereen!


P.S.: Als je foto's van Graham zou opzoeken, moet je kijken naar de meest recente. Op de oudere foto's ziet hij er iets minder knap uit. Een goede tip is zijn site: er staan geloof ik maar twee foto's op, maar wel twee leuke. XD

Anoniem zei

de Affleck broers worden door stefenie meyer zelf aanbevolen. Dat wil nog niet zeggen dat ze zelf deze rollen willen vertolken... Maar dat zou wel echt vet zijn.