Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
dinsdag 6 april 2010

Goed nieuws voor alle fans van Twilight! Binnenkort kan je Robert Pattinson en Kristen Stewart live aan het werk zien en dit in ons eigen land!

Internationale regisseurs houden van ons klein landje. Jean Claude Van Damme doet ons land als acteur alle eer aan en ook films als 'Largo Winch', 'Louise-Michel' en 'In Bruges' vonden hun weg naar België.
Vandaag vernemen we dat er enkele scènes uit het vierde en laatste boek van Stephenie Meyer, 'Breaking Dawn', in België zullen opgenomen worden en meer bepaald in het Park van Tervuren.
De acteurs zullen in september 2010 op Belgische bodem landen. Op dit moment weten we nog niet met zekerheid welke acteurs een scène in België zullen opnemen, maar een goede bron verzekert ons dat Kellan Lutz en Taylor Lautner aanwezig zullen zijn.
Cinenews.be hoopt binnenkort exacte data en tijdstippen te kunnen meedelen. Meer info volgt!
Waar ligt het Park van Tervuren? zoek op Google Maps

7 reacties:

Liefje zei

Beste Jena, is het oorspronkelijke artikel niet gedateerd op 1 april? Ik vrees dat dit een aprilgrap is!

Jena zei

@ Liefje; Dat dacht ik ook al, maar heb grondig rondgezocht en heb dit op verschillende sites gevonden. Deze konden dat misschien wel overgenomen hebben, maar een ' serieuze' site zoals Cinenews, ik verwacht niet dat die er eigenlijk 'onnozele' dingen gaan opzetten.. , dat denk ik toch (:

Freya zei

er is wel een verwijzing naar Cinenews, maar ik heb op cinenews zelf niets hierover gevonden. jij wel?

Twifan zei

Hoi ,
ik heb zelf al een maand geleden vernomen van iemand dat ze naar België zouden komen (en dat was voor 1april) . Die persoon die het me vertelde wist het van de dochters van de kinepolis dus het zal wel betrouwbaar zijn ;)

Jena zei

@Twifan; inderdaad.. & Ik bedoel, alle dingen die dan gepost worden op 1 april op 'serieuze' sites, zijn dat dan allemaal grappen? Dat zal toch niet.. En als ze hierover een grap zouden maken, zouden ze denk ik wel veel mensen tegen hun kunnen krijgen..

Liefje zei

Ik blijf erbij dat het verhaal rond die opnames onmogelijk waar kan zijn omdat er nog geen script af is en er ook nog geen regisseur aangesteld is. Pas als die twee dingen in orde zijn worden er locaties gezocht.
Wat ik wel voor mogelijk hou, is dat de twilightsterren naar ons land komen om Eclipse te promoten, zoals ze in onze buurlanden deden voor New Moon.

Twifan zei

@Jena : inderdaad .
@Liefje : Nee dat ze naar België zouden komen om te filmen is dikke bs maar dat ze hier eclipse komen promoten is alles behalve een 1 april grap :)