Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
donderdag 13 mei 2010
Hier komen alle filmpjes van Oprah; ik probeer ze in volgorde van het programma te plaatsen. (ps: laat me weten als er een filmpje verwijderd is van youtube, dan plaats ik ze op garagetv)


Part 1



Part 2


Part 3


Part 4


Part 5





kort clipjes ook te vinden op de site van Oprah

3 reacties:

Stephanie zei

WAUW!!
Echt een superleuk interview! Heb hier echt naar zitten uitkijken!! En die nieuwe scène op het einde... Die laatste 47 dagen gaan echt nog laaaaaang duren xD

Ik wil jullie trouwens even feliciteren met jullie website!! Ik kom de site heel regelmatig checken, want jullie zijn echt super up-to-date (soms zelfs beter dan Amerikaanse websites) en jullie brengen ook van die nieuwtjes die je niet zo snel ergens anders vindt (zoals die gemanipuleerde beelden van Breaking Dawn, echt tof!!)
Dus echt: proficiat!!

freya zei

Dankjewel! dit geeft ons moed om verder te doen zoals we bezig zijn (en zelfs nog wat beter)

Anoniem zei

Wanneer wordt de show in België uitgezonden??^^