Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 30 juni 2010
Nog eens een filmpje van Ashley en Xavier in zaal 5. Ik moet wel zeggen dit is tot zover de beste kwaliteit.
Ik heb vandaag in de krant gelezen dat Ashley en Xavier slechts in 3 zalen een introductie komen doen zijn. Ik vermoed dat dit in de eerste 3 zalen waren die in verkoop kwamen. Later zijn er nog 17 zalen bijgekomen en was dit blijkbaar te veel. Jammer natuurlijk als kinepolis eerst belooft dat ze overal rondkomen.




ps: blijkbaar zijn de problemen met de reacties nog steeds niet opgelost. Dit ligt aan blogger denk ik, maar zal toch eens kijken wat ik eraan kan doen

0 reacties: