Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zaterdag 19 juni 2010
Bij sommige hangen de Twilight boeken waarschijnlijk al bijna helemaal uit elkaar door het vele lezen. Daarom zal ik hier proberen soms wat nieuwe boek aanbevelingen te posten.

Dit is misschien een moeilijke om mee te beginnen (enkel in het engels verkrijgbaar en zo moeilijk te vinden in de winkels), maar ik was er zo door het verhaal gegrepen dat ik dit gewoon MOET posten.

Mijn eerste aanbeveling is de Secret Society Girl serie door Diana Peterfreund. Deze serie bestaat uit vier boeken:
  • Secret Society Girl: An Ivy League Novel,
  • Under the Rose,
  • Rites of Spring(Break) en
  • Tap & Gown.


De serie draait rond Amy Haskel die op het einde van haar voorlaatste jaar aan de universiteit uitgenodigd wordt door een "secret society" om bij de club te komen.

Ik heb 2 clipjes gezocht die een goed idee geven over wat je mag verwachten. Het eerste is fanmade trailer van het eerste boek (Met beelden uit New Moon ^^). Het tweede is eigenlijk bedoelt bij boek 4 maar het geeft een goede samenvatting over wat een Secret Society betekent voor zijn leden.




Ik heb deze boeken in papieren versie voorlopig enkel kunnen vinden bij Bol.com. En misschien ook wel in je Fnac winkel, maar dit kan ik niet controleren vanachter de pc aangezien ze Engelstalige boeken niet in hun online catalogus opnemen.
De digitale versie vliegt hier wel ergens rond en kan ook per mail verstuurd worden (winkwink).
Op de site van Diana kan je ook enkele extra verhalen vinden van deze serie. Om deze echter volledig te kunnen begrijpen moet je al 1 of meerdere boeken gelezen hebben.

0 reacties: