Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zondag 27 juni 2010
NOG MAAR 2 DAGEN!

'You have a choice, I didn't. No one of us did, but you do and you're choosing wrong.'





+ Ik ben druk bezig met allerlei dingen te maken voor de Twilight Night. Een van die dingen is ook een Xavier & Ashley op een stokje. Ik heb het hoofd van een foto eraf geknipt,vergroot & afgeprint. Dan heb ik het nog eens op hard papier gekleefd & er twee brochettestokjes ondergestoken. Dit is misschien een fijn idee voor als je aan de rode loper staat te wachten .. .

6 reacties:

Amber zei

Oh, dus er is effectief een rode loper? Leuk! Kan ik jullie nog een vraagje stellen over de Twilight Night? Weten jullie soms of het de bedoeling is dat we er zijn om half 8, of dat de film om half 8 begint en dat we kunnen er best vroeger zijn om Ashley & Xavier niet te missen? Ik vond het een beetje onduidelijk. Bedaaaaankt :)

Jena zei

Xavier & Ashley komen om 19.30u op de rode loper ;). Om 20u begint Twilight , om 22 u New Moon & om 24u Eclipse. Als je ze graag duidelijk wilt zien, zou ik je toch aanraden om vroeger te komen. Maar ze komen sowieso ook eens in elke zaal langs :D

Jena zei

*Kleine aanpassing*
Programma van de avond
16u00 : Start animatie buiten
19u00 : Aankomst Xavier Samuel & Ashley Greene
19u35 : Onthulling ster aan de Wall of fame
20u15 : Twilight
22u30 : The Twilight Saga : New Moon
01u00 : The Twilight Saga : Eclipse
03u05 : Einde

Anoniem zei

Is het zeker dat Ashley en Xavier elke zaal gaan bezoeken? Als dat zo is ben ik wel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Er zijn een stuk of 17 zalen open. En David Slade? Die zal er toch ook bij moeten zijn. In iedergeval morgen wordt een dag die ik nooit zal vergeten :)

Jena zei

Ze gaan zeker elke zaal bezoeken. Daarom natuurlijk niet allebei bij dezelfde film. Het kan zijn dat bv. zaal 1 t.e.m. 7 een inleiding door hun krijgt bij Twilight, zaal 8 t.e.m.13 bij New Moon & zaal 14 t.e.m. 17 bij Eclipse. Of ze presenteren bij elke film, maar dan kort. Want op de site stond ook dat er een tijdsverschil kan zijn van ongeveer 30 minuten. David Slade is er niet bij.. . En inderdaad, het wordt een dag om nooit te vergeten, of beter gezegd een nacht ;D!

Jena zei

Ik vond dat kinepolis wel had mogen zeggen dat ze niet in alle zalen kwamen. Bij ons zijn ze wel geweest, maar bij vele anderen niet. Ik vind het echt erg.