Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zaterdag 5 juni 2010
Tanja kwam vandaag met een idee of ik geen t-shirt kan regelen die we kunnen dragen op de Twilight Night. Ik ben al eens wat rondgekeken, maar alle bedrijven vragen een minimum bestelling van 10 t-shirts.

Daarom een vraag of er iemand geïnteresseerd is om ook een t-shirt te hebben. Ik dacht zo aan rode t-shirts (lekker in contrast met de officiële zwarte t-shirts uit de twilight merchandising aanbod) met voor of achteraan in grote zwarte letters (Twilight lettertype) Twilight Belgium. Ik zou graag ze in zeefdruk laten zetten, dat is veel beter dan zo die velletejes die je op een t-shirt moet strijken.

De prijs zou de prijs zijn die ik moet betalen aan de drukkerij plus verzendkosten, deze vallen natuurlijk weg als je ze kan afhalen. Momenteel heb ik een bedrijf gevonden waar het vanaf 6.95€ is voor een t-shirt als je er 15 bestelt.

Om dus al eens een idee te krijgen of dit haalbaar zou zijn en of ik verder moet kijken voor deze t-shirts hoor ik graag wie er interesse zou hebben in deze Twilight Belgium t-shirt.


Ik hoop dat alles nog snel kan geregeld worden en de t-shirts voor 29 juni af zullen zijn.

0 reacties: