Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 7 juli 2010

Ja, ik vertrek op vakantie -.- . Vanaf zaterdag tot 21 juli. Pff. Ik vind het heel spijtig dat ik niet ga kunnen updaten. Maar ik ga overal in Italië zoeken naar Eclipse. Elke dag moet ik gewoon iets vinden. Ik neem mijn pc mee, maar ik ga geen tijd hebben om te updaten. Wel zal ik snel posten op twitter of ik iets ivm Eclipse heb gezien. Ik zal er dan ook meteen de foto bij posten. Mijn twitter; Jenaax . Ik zal alles daarop posten. Hopelijk is er veel Eclipse aanwezig in Italië. Maar dat zal toch wel?

0 reacties: