Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 21 juli 2010
Ik zie hierjuist dat nog geen enkele trailer van WTTR op Twilightbelgium geüpload is. Daarom heb ik hieronder even allebei de trailers gezet. De eerste trailer is diegene die voor het eerst vertoond werd op YAHOO. De tweede trailer is de trailer die je terugvindt op The Runaways dvd ( in Amerika want bij ons komt The Runaways maar in september in de bioscoop). Ze zijn ongeveer hetzelfde. Maar in de tweede zijn er wel meer nieuwe beelden.





+ Ik denk dat Kristen echt geweldig is in deze film. De trailers hebben me al aan het wenen gemaakt dus ik ben benieuwd naar de film. Ook zijn er enkele geruchten waarin gezegd wordt dat Kristen voor deze film wel eens genomineerd zou kunnen worden voor een oscar. Hopelijk is het waar, want ze verdient het echt.

0 reacties: