Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
maandag 23 augustus 2010

Dankzij B.AD kan ik hier een Remember Me DVD weggeven!
Overmorgen ligt hij in de winkel maar is dus hier al te winnen.

Wat moet je doen om deze DVD in jouw bezit te hebben? Stuur een mailtje voor dinsdag 24/8/2010 naar twilightbelgium@gmail.com met als onderwerp "wedstrijd remember me". Geef een schatting van het aantal geldig deelnames en vermeld je naam en adres.


let op: slechts 1 deelname per persoon, deze persoon moet ook een adres in België bezitten.

wedstrijd afgelopen. De winnares krijgt haar DVD thuisgestuurd.

5 reacties:

Freya zei

de DVD vertrekt richting Oost-Vlaanderen

Anoniem zei

hyperactief: daar woon ik!! Wanneer kan de winnares hem in de bus verw8en?

XXX en suc6 aan iedereen want er wonen nu eenmaal veel mensen in oost-vlaanderen

freya zei

de DVD is gisteren (donderdag) op de bus gegaan. hij kan dus vandaag al toegekomen zijn ofwel maandag

Anoniem zei

Ik heb hem gisteren ontvangen, wat een superleuke verrassing! Ik kon het bijna niet geloven!

Bedankt!!
Debbie

ikké zei

en hoeveel geldige deelanmes waren er nu?