Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zaterdag 6 november 2010
Op een aantal sites zijn de laatste dagen foto's verschenen van een huis in Rio de Janeiro dat misschien zo dienen als het huis op Isle Esme. Het huis zou enkel maar bereikbaar zijn per boot. Hieronder kan je al enkele foto's zien.
Wat vinden jullie ervan?
Ik vind dat het huis er nogal groot uitziet. Ik had het iets kleiner en intiemer verwacht.



meer foto's op de website van het huis!

Bron: thebreakingdawnmovie.org

4 reacties:

Eline_Robsten zei

het bed ziet er veel te klein uit!!!!

Liefje zei

Het huis is inderdaad te groot om echt te passen... Wat de binnenkant betreft, dat kan allemaal natuurlijk aangepast worden :-)

Anoniem zei

ik vind het ook niet zo mooi, het ziet er allebehalve gezellig en romantisch uit...
Geef mij ook maar iets kleiner.

Twi-fan zei

Nee, ik had het me wel ongeveer zo voorgesteld... Alleen iets anders van indeling natuurlijk ;)