Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zaterdag 4 december 2010
Fallen door Lauren Kate

Ook een mooi boek gelezen? Laat dit weten via twilightbelgium@gmail.com

Wat als de persoon voor wie je voorbestemd bent nooit de JOUWE kan worden? Vanaf de allereerste schooldag trekt de mysterieuze, onweerstaanbaar aantrekkelijke en afstandelijke Daniel Grigori de aandacht van Luce Price. Hij komt haar akelig bekend voor en is haar enige afleiding op een plek waar mobieltjes verboden zijn en camera's elke beweging waarnemen. Daniel laat heel duidelijk merken dat hij niets met Luce te maken wil hebben, maar ze kan hem niet negeren. Als een magneet wordt ze naar hem toe gezogen en ze is vastberaden om te ontdekken wat Daniel wanhopig geheim probeert te houden. ook al betekent het haar dood.

Koop dit boek bij Proxis.be of azur.be

Lees hier het begin van dit boek op deze site (in het engels)

benieuwd naar het vervolg? Lees hier het begin van het tweede boek (nog niet beschikbaar in het nederlands)

6 reacties:

Anoniem zei

deze twee zijn echt goed kan ni wachten op de volgende

Anoniem zei

Ik heb het boek gelezen en ik vindt het echt super mooi bijna even mooi als twilight !!

Anoniem zei

mooi boek, tweede boek ook en derde boek komt in juni uit in het engels nog ff wachten op de vertaling :)

Anoniem zei

en er komt zelfs nog een vierde boek, de laatste komt ijn de zomer van 2012 in het Engels uit

Anoniem zei

Ik heb de 3 boeken gelezen,fallen,kwelling en passie.Ik vind ze allen goed ,Zo over een engel, ik heb graag een boek met een open einde,hopelijk komt er nog een vervolg op. nu is er een nieuw uit, niet zo dik, ik denk "falling in love" ( het begin)maar ik ben niet zeker van de naam, groetjes Eliane

Anoniem zei

Het 4 de boek is uit en dat ben ik nu aan het lezen en noemt extase Eliane