Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 25 mei 2011

Hierbij de eerste Breaking Dawn part 1 poster.
Persoonlijk stelt hij me wat teleur, ik had toch wat meer Bella & Edward verwacht, in de plaats van een roze lucht en enkele bomen.
Wat vinden jullie ervan?

3 reacties:

Anoniem zei

Ja.. ik vind het wel mooi waar ik had ook wat meer verwacht/gehoopt van Edward en Bella enzo..

Juf Lieve zei

Dat is nooit bij de eerste poster, dat komt pas later, om de spanning op te bouwen!

twi-fan zei

Goh... die van twilight, new moon en eclipse vond ik toch wat leuker