Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
vrijdag 6 mei 2011
Het officiële naslagwerk bij de Twilight Saga
Het officiële geïllustreerde boek bij de Twilight Saga verschijnt wereldwijd op 12 april 2011. Het heeft mij altijd verbaasd hoeveel diepgaande vragen mijn lezers mij stellen over de verschillende personages en de wereld van de Twilight Saga, aldus Stephenie Meyer. Met dit geautoriseerde naslagwerk wilde ik zo veel mogelijk details onthullen, inclusief de achtergrondverhalen van personages zoals die van Alice. Ik ben enorm blij met de verschillende artistieke interpretaties van Young Kim en de andere illustratoren, van onder andere Bella’s trouwjurk. Ik hoop dat de fans er net zo van onder de indruk zullen zijn als ik.
In vijf jaar tijd is Stephenie Meyer uitgegroeid tot een waar fenomeen. Wereldwijd zijn er 116 miljoen exemplaren van de Saga verkocht, in meer dan 50 landen. In Nederland zijn tot nu toe ruim 750.000 exemplaren over de toonbank gegaan.


Bestel jouw boek bij Proxis.be of bij ECI.be

2 reacties:

saskia zei

ben ik aan het lezen het is een mooie boek en er wordt zeer veel uitgelegd.
super

Jill zei

Heb hem ook gekocht, en ben er nu in aan het lezen! Super leuk om de achtergrondverhalen van de personages te lezen.