Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
donderdag 14 juli 2011
Volgend mailtje zat deze week in de mailbox van Twilight Belgium:
Beste Twilight Belgium

Voor een nieuw televisieprogramma ben ik op zoek naar superfans!
We willen graag een docu-reeks maken over mensen die zeer hard fan zijn van iets of iemand!
Kennen jullie iemand die een echte Die Hard-fan is?
Iemand die smoorverliefd is op Edward? Iemand die de boeken al tientallen keren heeft gelezen? Iemand wiens kamer helemaal in Twilight-stijl heeft ingericht? Iemand die opstaat en gaat slapen met Twilight? Iemand die niet meer zonder Twilight kan? 

Ik zou deze mensen graag een beetje beter leren kennen!
Kunnen jullie me aub helpen?
Alvast bedankt voor je medewerking!

mvg,
Lyn Kerkhofs

Herken je jezelf of je vriend(in) hierin? Stuur dan zeker een mailtje naar Lyn via lyn@beeldbazaar.be

1 reacties:

Twifan zei

Ik herken me er wel voor een deel in, maar kzie zo'n programma niet zitten. En zijn jullie trouwens zo geen echte fans?