Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
donderdag 1 september 2011
Volgende Twilight Fan Art ontvingen we van Stefanie. Dit schreef Stefanie in haar begeleidende mailtje:

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik superhard-fan ben van twilight en ik jullie website geweldig vind. Het twilight-virus heb ik zo een jaar gelden aangestoken bij mijn vriendinnen en ook zij zijn er gek op geworden. Ik spaar zo veel mogelijk twilight-spullen en heb al 55 posters, zestien bladmuziek die ik op mijn viool samen met mijn vriendin Noa De Sutter speel en nog een paars stickers... Vandaag ben ik weer begonnen bij het eerste boek en dat heeft me weer geïnspireerd tot een adere tekening. Stephenie Meyer schrijft in haar boeken zo mooie teksten die wel gedichten lijken





2 reacties:

Anoniem zei

prachtig. vooral die laatste vind ik super

Anoniem zei

dankje