Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
dinsdag 18 oktober 2011
Vandaag heb ik een telefoontje gepleegd met Belga Films.

Het programma voor mensen met een ticket ziet er als volgt uit:
* aanmelden aan Square tussen 17u en 18 u, deuren sluiten onherroepelijk om 18u. Enkel toegang met uitnodiging
* Om 19u begint het eigenlijke fanevent en duurt tot 20u
* Om 20u heb je de kans om de zaal te verlaten (ideaal voor treinende bezoekers), heb je nog tijd, dan wordt je uitgenodigd om nog eens eclipse te zien

In de Square zal je volgende week ook de Twilght Belgium t-shirt zien opduiken. Twilight Belgium zal ook vertegenwoordigd zijn. Dus geen paniek als je geen ticket hebt, lees hier het verslag van de avond.

PS: Don't forget the goodie bag

8 reacties:

Anoniem zei

kunnen de mensen met een ticket dan ook de rode loper zien??

Freya zei

heb ik niet nagevraagd, sorry.

TwiFan zei

Oh man, ik zou alles doen voor een ticket maar heb nog niks gewonnen :( Hebben jullie er eentje kunnen bemachtigen?
Weten jullie misschien ook of er nog andere manieren zijn om een ticket te bemachtigen?

Anoniem zei

Ik heb meegedaan met Q-music en heb gewonnen :)

Anoniem zei

oo jaloers, wou dat ik gewonnen had ):

Anoniem zei

Krijgen de winnaars een goodiebag? :D

TwiFan zei

straks ga ik wenen, ik wil er zoooooooooooooooooo graag heen maar ik win gewoon niks :(

Anoniem zei

Even ook een vraagje: je krijgt een goodiebag als je een van de winnaars bent?