Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 16 november 2011
Net terug van de "Belgische première" van Breaking Dawn in Kinepolis Brussel.

Er kan maar één conclusie gegeven worden: deze film is zo getrouw aan het boek, zo snel, zo een goede mengeling van emoties, humor en actie dat hij wel eens de beste van de reeks zou kunnen zijn!

Bill Condon leverde een prachtprestatie en voor het eerst overtuigde ook Taylor Lautner naast een sterke Billy Burke, Kristen Stewart en natuurlijk publiekslieveling (althans in onze zaal) Robert Pattinson.

Over "het kleed" verklap ik lekker niets :-)

Voor iedereen die binnenkort deze film wil gaan bekijken, GENIET!

10 reacties:

Anoniem zei

Ik heb al heel wat slechte recensies gelezen (die mij echt kwaad maakte) maar ik ga ze vandaag kijken en ik zal eens zien of die recensies iets waard zijn! De film wordt FANTASTISCH!

Anoniem zei

Ik vond het ook prachtig die slechte recensies kloppen niet. In onze zaal vond iedereen het prachtig. Zoals hierboven emoties, humor en actie. Geweldig

Anoniem zei

Ik kom net van de bios, geweldig gewoon.

Anoniem zei

ik ben ook gaan kijken de film was gewoon fantastis had niet beter verwacht het klopt echt met wat er in de boek word verteld :)

Anoniem zei

vond de film ook echt GEWELDIG :) het kleed was ook prachtig :)

Tomas zei

Ik ben hem net gaan zien, WAT een film, ZO goed is dit deel, perfect!!!

Anoniem zei

Die film was veel beter dan verwacht, ik heb er gwn geen woorden voor maar dit kan ik zeggen: de zaal was op de juiste momenten stil, lachte, en verschoot. Ik en mijn vriendin huilden zelfs op bepaalde momenten en op het einde, keken we elkaar aan en we omhelzden elkaar. zij huilde. De film benam de adem (letterlijk en figuurlijk). In een woord: perfect. IK hou ervan; <3

Anoniem zei

Ik ben vandaag gaan kijken en de film is echt SUPER. Kan bijna niet wachten tot de volgende film.Nog zolang.

Anoniem zei

Hey, een vraagje. Ik had meegedaan aan een wedstrijd iets te winnen en nu moet ik zoveel mogelijk stemmen verzamelen. Kan je even stemmen? Gewoon gaan naar www.cineme.be en aan de rechterkant op Remittendum postrema stemmen. Bedankt

Anoniem zei

Ik ben nochthans een grote twilightfan maar ik vond de film toch tegenvallen hoor! De magie was voor mij ver zoek, ik vond het zo spijtig! Ik heb er een heel jaar naar uitgekeken en ik vond het echt tegenvallen. Het is wel waar dat de verfilming heel dicht bij het boek aanleunt, denk dus dat het aan het boek ligt en zeker niet aan de acteerprestaties want die vond ik bij momenten nu toch wel heel goed!!!
Ik blijf de site volgen en hoop dat BD part 2 me beter bevalt want ondanks alles blijf ik fan!!!