Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
dinsdag 13 december 2011
Vanaf vorige week kon je het boek the twilight saga: Breaking Dawn Part 1 kopen. Het boek staat boordevol prachtige kwaliteitsfoto's van de film en uitleg over de making of, special effects, personages. Mark Cotta Vaz schreef eerder dezelfde boeken van Eclipse, New Moon en Twilight. Verkrijgbaar bij standaard boekhandel voor 12,99 en het is een echte aanrader!
Mark

2 reacties:

Anoniem zei

Ik ben meteen naar de boekenhandel gegaan en het zoveel als ik kon gelezen. De afbeeldingen zijn prachtig. Ik wist niet eens dat ze een pop van Bella hadden gemaakt, echt heel mooi gedaan. Jammer genoeg moet ik nog wachten tot en met Kerstmis.

Anoniem zei

Mijn excuses dat ik dit in het openbaar zeg, maar ik check bijna elke dag en het is nu al zo lang geleden dat er nog iets gepost is. Natuurlijk zullen jullie het ook wel druk hebben maar ik dacht dat er iemand was bijgekomen om wat meer informatie te vinden is.

Het spijt me echt, xx een twilight-fan