Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
zondag 11 december 2011
Er verscheen onlangs op het internet een foto uit Breaking Dawn Part 2, real or fake? I don't know? Hij ziet er wel behoorlijk echt uit. Op de foto zie je Renesmée (Mackenzie Foy) en Jacob.
Ik zet de link erbij, omdat er waarschijnlijk mensen zijn die de foto nog niet willen zien.

4 reacties:

Anoniem zei

Ik denk niet echt dat dit echt is. Als je al eens gezien hebt wat al die Twilight-fans kunnen doen met photoshop, is dit maar niets vergeleken met een andere foto. Ik weet dus echt niet of ik moet geloven.

Anoniem zei

Volgens mij is dit echt, je moet er al heel goed in zijn om die foto van Mackenzie Foy te photoshoppen met de wolf erbij en dan nog eens een sneeuwtafereel. Ze zouden er veel werk aan gehad hebben.

Anoniem zei

ik denk eigenlijk ook wel dat dit echt is.

Anoniem zei

volgens mij is dit niet echt. ik denk dat het nog te vroeg is voor al een beeld te hebben van breaking dawn part 2 .. en ik denk dat er dan meerdere foto's zouden zijn.. het lijkt erg fake.