Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 18 januari 2012
Op 10 Februari komt de DVD van the twilight saga: Breaking Dawn Part 1 uit in de U.S, naar aanleiding hiervan geeft de Amerikaanse winkel target een DVD release party, waarbij ze de eerste clip zullen vertonen uit Breaking Dawn Part 2. Als ze later online verschijnt, zullen we ze hier plaatsen.l

11 reacties:

Anoniem zei

wanneer komt hij hier uit op dvd?

Tomas zei

Er is nog geen releasedatum voor Belgie, ik heb het al nagevraagd, maar nog niets :(

Anoniem zei

weet je al wanneer hijhier uitkomt?

Stefhanie zei

Zaterdag eens gevraagd bij FRS, maar het zou niet voor de maand maart zijn. Gezien de DVD bij HMV UK pas voorzien is begin maart...

Anoniem zei

ik heb gelezen dat hij hier uitkomt op 12 maart.

Margot zei

ik heb de clip gevonden!
http://www.youtube.com/watch?v=PKy2DFlDN1s&feature=player_embedded

Steffi zei

Komt hij niet op 16 maart uit in België? Iemand had dat gezegd tegen mij

Tomas zei

16 maart is niks van waar denk ik.

Anoniem zei

op de site van free record shop staat 16 maart

Anoniem zei

wanneer komt hij uit ik wil heb zo graag zien?!

Anoniem zei

Ik heb hem gezien in de bios . hij was ..... SUPEEEEEEEEEEEEEEEER !!! WANNEER KOMT HIJ UUUUUUUIIIIT IN DE US EN WANNEER IN BELGIE ???