Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
vrijdag 27 april 2012
De must read van deze week is een begin van een reeks.

Onsterfelijke Liefde van Cate Tiernan
Na sommige gebeurtenissen voelde ik me als een leeg omhulsel, compleet levenloos. Niet dat ik als seriemoordenaar door het leven ging, maar ik deed mensen wel pijn - de herinneringen kwamen binnendruppelen, als bijtend zuur in mijn hersenen. Ik wilde luidkeels gillen. Het zat in mijn bloed. Een duisternis. De duisternis die ik geerfd had, samen met mijn onsterfelijkheid en mijn zwarte ogen.' Nastasya heeft zich de afgelopen eeuw alleen maar beziggehouden met feesten en plezier maken. Zonder gevoel of medeleven dwaalt ze over de wereld. Wanneer ze op een dag toekijkt terwijl haar beste vriend een mens martelt, realiseert ze zich dat er iets aan haar levensstijl moet veranderen. Ze zoekt haar toevlucht bij gelijkgezinden en ontmoet de ongelooflijk sexy Reyn, die onlosmakelijk met Nastasya verbonden blijkt te zijn. Onsterfelijke liefde is een beklemmend verhaal over vriendschap, liefde, geheimen, tragedie en verlies, betoverend en intens geschreven in een weergaloos originele stijl.

Het vervolg moet nog vertaald worden. Het vervolg kwam in januari 2012 uit in het Engels onder te titel Darkness Falls, het derde deel (Immortal light) moet nog uitkomen en wordt in de loop van 2012 in het Engels verwacht.

Bestel dit boek bij ProxisAzur.be.

1 reacties:

Anoniem zei

Ik weet niet of deze boekenserie van Cate Tiernan ooit hier al in de must reads gestaan heeft maar is zeker de moeite waard: WICCA
Een serie van 15 boeken over Morgan die ontdekt dat ze magische krachten heeft, en zo haar hele toekomst en verleden anders moet bekijken.
Een verhaal over zelfontdekking, ware liefde en vriendschap.