Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
donderdag 21 juni 2012
Twiexaminer Amanda Bell heeft een opsomming gemaakt van de top 7 momenten in de nieuwe Breaking Dawn part 2 trailer.

1 - Bella Walks Tall

Bella begint de trailer met volgende woorden: "Na achtien jaar volkomen normaal te zijn, kwam ik erachter dat ik kan schijnen. Ik ben geboren om een vampier te zijn". Bella loopt snel en landt op beide voeten na een lange sprong naar de overkant van de rivier. Uiteindelijk groet ze Jacob voor het eerst sinds haar transformatie.






2 - Irina's betrayal

 Irina (Maggie Grace) brent actie in Part 2 door aan de Volture te gaan vertellen "ik moet een misdaad rapporteren, de Cullens hebben iets vreselijk gedaan"
Er is tevens een zeer korts scene met Jane (Dakota Fanning) dat zo goed als zeker een flashback is naar het verhaal van het onsterfelijke kind


 3 - Humor

Er zitten 2 scenes met humor in de trailer.
Een eerste is wanneer Aro (Michael Sheen) " oh my" zegt, als is dit waarschijnlijk eerder ernstig bedoeld.
Een tweede is wanneer Jacob meld dat er een hele hoop rode ogen in de ruimte zijn.




4 - Requisite Volvo shot




Volvo krijgt terug reclame in de trailer.


5 - New Vampires






Volgende nieuwe vampiers krijgen we te zien in close up en hier en daar in de achtergrond.

Lee Pace als Garrett staat naast Myanna Buring als Tanya and Casey LaBow as Kate. In de achtergrond Noel Fisher and Guri Weinberg als de Roemenen
Joe Anderson als Alistair
Joe Anderson als Alistair helemaal rechts, Bill Tangradi als Randall helemaal links.
Rami Malek en Omar Metwally als Benjamin en Amun
Benjamin en Tia (Angela Sarafyan)
De Amazones Tracey Heggens als Senna and Judi Shekoni als Zafrina



6 - Outnumbered

Het grote aantal Volturi dat arriveert in Forks is schokkend om te zien, zeker als je de relatieve kleine Cullen familie en vrienden groep ziet.



7 - New power!

We krijgen ook al een eerste blik op de krachten van Benjamin


4 reacties:

Anoniem zei

De trailer is perfect!

Emma L. zei

Ooooh, waarom doen ze mij dit toch weer aan. Ik wil verdorie die film zien!

Anoniem zei

omg
gewoonweg super ik kan niet meer wachten
tot ik hem kan gaan zien ben al aan het aftellen
ik kan duizend keer naar de trailer blijven kijken maar waar blijft die film toch!! lol

Anoniem zei

als die dag aanbreekt waarop de film uitkomt ga ik huilen en lachen tegelijkertijd!! Waar is toch de tijd gebleven toen bella en edward nog gwn een koppel waren. De laatste film zit er bijna op, die dag zal zo perfect zijn maar ook heel verdrietig!! xxx love you forever twilight, you've changed my world