Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 14 november 2012
Breaking Dawn Part 2 is sinds vandaag in alle Belgische bioscopen te zien! Ik ben gisterennacht en vandaag naar de film gaan kijken, en voor alle fans die ongeduldig wachten om naar de film te gaan kijken: De film is absoluut geweldig! Ik ga niets meer over de film zeggen om spoilers te mijden, maar jullie zullen er zeker tevreden mee zijn!

Voor de mensen die wel al geweest zijn, hoe vonden jullie de film? Favoriete scenes? Laat iets achter in de comments, ik ben zelf erg benieuwd naar de reacties van andere fans! Probeer echter a.u.b geen gebruik te maken van spoilers.

6 reacties:

Mrs.Cullen87 zei

Ik vond de hele film fantastisch... Als ik toch een scnene moet kiezen dan kies ik voor het einde van de film... Het was zo onverwacht om het zo te zien, maar fantastisch gedaan... Ik ga vrijdag naar de Delicious Movie Night en ik kan niet wachten om BD opnieuw te zien ;)

Kelly zei

In het begin vond ik het wat teleurstellend ->
In de boek leer je Bella echt als vampier kennen en een band opbouwen met Renesmee en in de film ging alles zeer vlug maar vanaf ze de getuigen bijeen halen viel alles op zijn plaats.

SHOCKEREND op een bepaald moment ->
Iedereen in de bioscoop zat met open mond toe te kijken en vol ongeloof, zelf tranen!
(Meer verklap ik niet xD)

En favoriete scene ..... Er waren er zoveel !!
Edward vond ik echt op zijn best in deze film, zo los en echt gelukkig.
Volledig team Edward, maar Jacob was ook echt super en Bella als vampier .. tja, onbeschrijfbaar!

De film was echt TOP! Verdriet, humor en verrassend . <3

ECHT EEN AANRADER <3

Miss Piercingske zei

bij de middernacht versie wisten we (heel de zaal eigenlijk) bij de eindscene niet goed wat er gebeurde; ongeloof en verwarring, heb zelf bijna mijne sjaal opgegeten om mijn WAT??!! NEEEEEEEE, DA KAN NIET!! STAAT NIET IN DEN BOEK! te verbergen. Ben blij dat ik hem op woensdag terug ben gaan zien zodat ik hem op mijn gemak kon zien, en ondertussen ben ik hem al nen 3de keer gaan zien ;-).
Hij is echt goed, ok in het begin beetje traag op gang maar idd vanaf de getuigen kwam alles goed.
En Edward: Rocks in this movie! Kan niet wachten tot DVD uitkomt zodat ik met men zussen een eigen marathon kan houden

Anoniem zei

Ex terug ?
Ga snel naar www.exterug.eu of www.exterugwinnen.nl

Anoniem zei

Ik ben zaterdag met mijn nichtje gaan kijken, hij was echt super... Kwam wat traag op gang, ineens dan supersnel, sommige dingen uit het boek waren beter uitgelegd... Maar al bij al was het een voor mij geslaagd. Op dat ene moment, was het van nee!! Met een moment van wraakgevoelens :) maar het einde was dan weer een "oef" moment... Kan niet wachten op de DVD!!!

Anoniem zei

Heb de film nu 3 keer gezien,echt geweldig,ik hoop echt op een vervolg,ik ga zeker nog een keer,aan het eind zijn de reacties van het publiek elke keer weer verrassend,en genieten ven Edward