Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
maandag 12 november 2012
Over maar liefst 2 korte dagen komt de laatste Twilight film in de zalen in België. Ik zou graag eens weten van jullie, in de commenaren naar welke scène(s) jullie het meest uitkijken, hoe jullie aankijken tegen het feit dat dit de laatste film is, en wanneer jullie gaan kijken! Zijn jullie bedroefd dat dit de laatste film is?


4 reacties:

Msr. Kim Pattinson zei

ik ben heel verdietig dat het gedaan zal zijn, maar ik kijk ook heel erg uit naar de verandering van bella, hoe ze zich gedraagt als vampier, & de volturi, & ik ga 14november de eerste voorstelling kijken (:

Stefhanie zei

Ik kijk het meest uit naar de scenes:
- Wanneer Bella uithaalt naar Jacob voor het imprinten op Renesmee.
- Wanneer Bella haar vader op bezoek komt en hij zijn kleinkind ontmoet.
- Wanneer Bella gaat armworstelen met Emmett.
- En natuurlijk de final clash met de Volturi...

Ik vind het ergens jammer dat het "gedaan" is, maar hoop dat deze film voldoening geeft.

Ik ga normaal samen met mijn nichtje kijken op 24/11... Het mocht al zover zijn!!!

Mrs.Cullen87 zei

Ik kijk vooral uit naar de hele film. Hoe ze alle belangrijke elementen er in verwerkt hebben. De transformatie, het ontdekken van de imprint, de volturi en nog veel meer. Ik kan echt niet wachten tot de film.
Langs ene kant ben ik blij da we eindelijk het einde gaan zien, maar langs de andere kant is het spijtig dat het gedaan is.

Anoniem zei

Ik kijk vooral uit naar renesmee. Ik vraag me echt af hoe ze eruit zal zien met die cgi-effecten. Ik hoop dat het totaal realistisch is zoals in breaking dawn part 1. Ik wil ook zien hoe onbeschrijfelijk mooi ze word als volwassene. Ik ben bang dat ze haar niet perfect genoeg hebben gemaakt. In het boek word ze als onbeschrijfelijk mooi beschreven...