Totaal aantal pageviews

Volg per e-mail!

Contact

Vragen, suggesties of tips? Mailen naar twilightbelgium@gmail.com !

Winkels

Zoek hieronder jouw nieuwe boek of DVD! (gratis verzending)

Stem op ons!

Twilight Poison Topsite Top Twilight Blogs

TwiBel pagina's

Facebook pagina Netlog pagina GarageTV Kanaal
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

Partners

Twilight Forever Twilight-Belgium Twilight Quebec Twilight Quebec
woensdag 17 april 2013
Buitenaardse wezens die mensenlichamen overnemen, om de wereld te perfectioneren.
Het klinkt allemaal zeer bizar, dat is waarom ik het boek eigenlijk vrij laat gelezen heb. Maar ik ben vandaag naar de film geweest en die is bijna, of zelfs zo goed als het boek!

Melanie Stryder is een van de weinige personen op aarde die nog niet gevangen is genomen. Erg vroeg in de film wordt ze echter in het nauw gedreven en er wordt een ziel in haar geplaatst!
Melanie is echter nog steeds aanwezig als de ziel in het lichaam (Wanderer of Wanda wordt ze genoemd) ontwaakt. Ze is te sterk voor de ziel en wil niet weggaan. Met alle gevolgen vandien...

Ik ga allemaal niet te veel verklappen, want The Host moet je met eigen ogen zien! Zelf vond ik het een prachtige film en het boek is echt een aanrader!


1 reacties:

Anoniem zei

Ik heb hem gezien en hij is nog beter dan ik had gedacht!
Echt een aanrader